האינסטלטורים-שירותי אינסטלציה-וביוב
לא נמאס לכם שהאינסטלטור מגיע ושם "פלסטר" באזור הנזילה והיא חוזרת לאחר מספר חודשים? הזמינו עכשיו אינסטלטור מקצועי שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד!
חייגו עכשיו 0733745049
איתור נזילות
יש לכם נזליה ואתם לא יודעים מאיפה? טפלו בבעיה לפני שיהיה מאוחר מידי! איתור נזילות באמצעות מכשירים מתקדמים.
חייגו עכשיו 0733745049
יש לך סתימה בצנרת הבית?
שירות מקצועי מאינסטלטור מוסמך אשר נותן אחריות על העבודה! זמינים 7\24 צלצלו בכל שעה!
חייגו עכשיו 0733745049
הקודם
הבא

השירותים שלנו

איך פותחים סתימה באסלה

איך לפתוח סתימה באסלה

אופסי יש סתימה באסלה. כמובן שהפתרון הראשון שעולה לנו לראש זה להזמין אינסטלטור שיפתור את הבעיה, אבל חבל על הכסף שלכם. במרבית המקרים יש פתרון אשר תוכלו לבצע בעצמכם. בעמוד זה תמצאו פתרונות אשר יסיעו לכם ב- איך לפתוח סתימה באסלה. או איך פותחים סתימה באסלה. אז בשביל ללמוד איך לפתוח סתימה באסלה יש מספר כלי אשר תצטרכו להצטייד מראש.

כלים שיעזרו לנו בפתיחת סתימה באסלה:

  • פומפה
  • סמרטוטי רצפה
  • קפיץ או קפיץ ספירלה ידני
  • קולב תליה (במקרה שאין קפיץ)

דבר ראשון לפני שניגש ל איך לפתוח סתימה באסלה צריך לנתק את קו המים המחובר לניאגרה. לאחר שסגרנו את קו המים נתחיל לפמפם אם הפומפה אומנם זה אולי נראה כמו שיטה ישנה. תתפלאו היא עוזרת בהרבה מקרים של סתימות קלות. לפני שאתם מתייאשים מהפומפה תוודאו כי פמפמתם לפחות 20-30 פעמים. הסתימה עדיין קיימת? זה הזמן לעבור לקפיץ ספירלה ידני. את הקפיץ נכניס לחור של האסלה ותוך כידי דחיפה פנימה נסובב את הקפיץ. ברגע שנרגיש שהפיץ נתקע במשהו ננסה למשוך אותו לבחוץ. אין לכם קפיץ? לא נורא תמיד אפשר להשתמש באחד מקולבי התליה שלנו, ניישר את הקולב חוץ מהחלק החצי עגול של התליה ונעשה את אותה הפעולה שעשינו עם הקפיץ.  היום יש בחלק מהאסלות ברך ביקורת (פתח לביוב מאחורי האסלה) במידה ויש לכם באסלה פתח כזה אז תכניסו את הקפיץ או את קולב התליה מהחור מאחורי האסלה.

איך לפתוח סתימה באסלה שחוזרת על עצמה?

ניסיתם לשמור על האסלה בכל מחיר והסתימה עדיין חוזרת על עצמה? יש מצב שהסתימה בכלל היא לא הבעיה והיא נוצרת כתופעת לוואי מבעיה חמורה בהרבה יותר. לכן אן יש סתימה שחוזרת על עצמה אנחנו ממליצים להזמין אינסטלטור מוסמך.

קריסת קו הביוב-

אם הסתימה חוזרת על עצמה יש סיכוי שקו הביוב קרס. אבל לפני שממהרים להחליף את קו הביוב הזמינו אינסטלטור שיבצע בדיקה מקצועית באמצעות סיב אופטי. גם במרה והקו הביוב קרס יש פתרון שניקרא "עיגון" כלומר מאגנים את קו הביוב בחזרה למקום שהוא זז ממנו ובכך חוסכים עלויות של אלפי שקלים.

סתימה במערכת הביוב –

אם הבעיה חוזרת על עצמה מספר פעמים או שיש סתימה במספר מקומות במקביל בבית יש סיכוי שהבעיה היא ל נקודתית. כלומר הבעיה היא במערכת הביוב עצמה ולא באסלה. במקרה כזה פשוט צריכים לאתר את מקור הסתימה במערכת הביוב ולפתוח אותה ובכל לגרום לבעיה לא לחזור שוב.

איך לפתוח סתימה באסלה ע"י אינסטלטור

אם הגעתם לפה כנראה שניסיתם לפתוח את הסתימה בעצמכם ולא הצלחתם. קודם קול כל הכבוד על הניסיון ואם אתם רוצים להשתפר לפעם הבאה שמגיע האינסטלטור לבייתכם תראו איך הוא עובד. החלטתם להזמין אינסטלטור לפתוח את הסתימה באסלה? איך לכם על מה להתבאס אולי תוציאו כסף מהכיס אבל אתם יכולים להיות יותר בטוחים ממספר סיבות:

מכשירים- לאינסטלטור יש מכשרים אשר מסייעים לו בפתיחת סתימות במספר דקות. לרוב אינסטלטור יסיים את פתיחת הסתימה תוך מספר (15-20)דקות.

מניעת נזקים- כאשר אתם מנסים איך לפתוח סתימה באסלה בעצמכם אתם לוקחים סיכון שתעשו נזק חמור יותר. לפעמים העלויות יכולות להיות פי כמה וכמה מעלות פתיחת סתימה רגילה בגלל הנזק שהלקוח עשה. וכאשר מגיע אינסטלטור הוא אחראי במידה והוא עושה נזק.

איך לפתוח סתימה באסלה

איך לפתוח סתימה באסלה- מחיר

עלות של פתיחת סתימה באסלה על ידיי אינסטלטור לא אמורה לעלות יותר מ 300-450 שקלים. המחיר לא קבוע כי יש כל מיני שיטות ומכשירים אשר מסייעים בפתיחת סתימה באסלה. נגיד אם האינסטלטור משתמש בספירלה חשמלית המחיר עולה ולכן המחיר לא קבוע. לרוב עלות של פתיחת סתימה ממוצעת מסתכן בעלות ביקר אינסטלטור ואולי טיפה יותר (250-350 שח). להזמנת אינסטלטור מוסמך לחץ כאן.

מדריכים נוספים:

איתור נזילות מים

איתור נזילות מים בבתים ובעסקים הוא צעד חשוב לשמירה על אספקת מים תקינה. פוסט זה בבלוג ידון בשיטות השונות לאיתור נזילות מים, היתרונות והחסרונות שלהן,

Read More »
פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב- 5 פתרונות ביתיים לפתיחת סתימות ביוב פתיחת סתימות ביוב זה לא עניין לגברים בלבד וחשוב מאד להזכיר זאת בכל עת שניתן. זה

Read More »
איתור נזילות

צריכים אינסטלטור אבל הבעיה לא דחופה?

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לעבודה גדולה? יעוץ טלפוני? או כל דבר אשר עולה לכם לראש הקשור לתחום? השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם. (מוזמנים להשאיר תיאור לפניה לא חובה)

דילוג לתוכן