אינסטלטור בחיפה 24 שעות

אינסטלטור בחיפה 24 שעות- אינסטלטור בחיפה

גרים בחיפה או הסביבה? צריכים אינסטלטור? בדיוק בשביל זה הקמנו את חברת "האינסטלטורים".
לצערנו אנחנו לא מחליטים מתי יתפוצץ לנו צינור או באיזה שעה תהייה הצפה בבית. לכן בחברתנו קיימים מגוון רחב של אינסטלטור בחיפה 24 שעות ביממה, אשר מספקים שירות מקצועי ומהיר.

אינסטלטור בחיפה 24 שעות במקרה של סתימה באסלה

שעות הלילה המאוחרות הגיעו וגיליתם שיש סתימה באסלה מה עושים? קודם כל מפסיקים להשתמש באותה אסלה עד שפותרים את הבעיה כידי למנוע הצפה. במידה ויש שירותים נוספים בבית, מומלץ לחכות לשעות הבוקר עם הזמנת האינסטלטור. במהלך הלילה אפשר להשתמש בשירותים השניים ובכך תחסכו לכם עלות של ביקור לילה שהיא יותר גבוהה מביקור רגיל.

אתם מרגישים לא בנוח לחייג לאינסטלטור באמצע הלילה?

לא פעם אחת שמעתי אנשים אומרים שלא נעים להם להעיר אינסטלטור באמצע הלילה. זאת העבודה שלהם! חשוב שתבינו שבן אדם שמפרסם שהוא עובד בשעות הלילה
רוצה שתחייגו בלילה.
כל בעל מקצוע שמקבל קריאה בלילה התשלום עבור הקריאה גבוהה מאשר קריאה רגילה לכן זה אינטרס שלו שתחייגו בלילה. בשורה התחתונה בעל מקצוע שלא רוצה שיחייגו בלילה לא יפרסם שהוא עובד בלילה.

בעיות נפוצות להזמנת אינסטלטור במהלך הלילה

ישנו מגוון רחב של בעיות אינסטלציה ומגוון רחב של בעיות אחרות בבית אשר לפעמים מבלבלים בין בעלי המקצוע.
הכנו עבורכם רשימה של בעיות נפוצות בתחום האינסטלציה:

  • הצפות
  • נזילות
  • רטיבות בקיר
  • נזילה מהדוד
  • מים יוצאים מהרצה בבית
  • סתימות

למה כדאי להזמין אינסטלטור בחיפה 24 שעות?

בימינו במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה אנשים רבים רוצים לחסוך בעלויות ומנסים לפתור את הבעיה בעצמם. אנחנו כמובן לא נגד הרעיון אבל וזה אבל חשוב מאוד! צריך לדעת באיזה בעיות אנחנו יכולים לטפל ואיזה בעיות אנחנו חייבים ידע וניסיון מקצועי. לכן לפני שאנחנו בכלל מנסים לפתור את הבעיה אנחנו צריכים לקחת בחשבון שי מצב שנעשה יותר נזק ממה שהיה. לכן במידה ואתם לא בטוחים ב100 אחוז במה שאתם עושים, מומלץ להתייעץ אם אינסטלטור טלפונית או להזמין אותו לטפל בבעיה בעצמו. בעיות אינסטלציה עלולות להגיע לעלויות של אלפי ועשרות אלפי שקלים. במידה וכן החלטתם לטפל בבעיה בעצמכם הינה טיפ מתנה לאינסטלטור המתחיל: תמיד אבל תמיד! לפני תחילת עבודה לנתק את קו המים הראשי של הבית. במידה והחלטתם להזמין אינסטלטור לטפל בבעיה אנחנו נשמח לתת לכם שירות אמין ומקצועי. חייגו עכשיו או השאירו פרטים למטה.

אינסטלטור בחיפה 24 שעות כמה זה עולה?

עלות של אינסטלטור שונה מקריאה לקריאה ויש מספר פרמטרים אשר גורמים לשינוי.
הפרמטרים הגורמים לשינוי במחיר הם:

  • זמן העבודה (כמה זמן לוקח לסדר את הבעיה)
  • חלקים (האם צריך להתקין חלקים חדשים)
  • שעת העבודה (האם זה עבודה בשעות הלילה או היום)
  • עובד נוסף :יש בעיות אינסטלציה אשר מצריכות 2 עובדים ולכן העלויות שלהם גבוהות יותר.

תוך כמה זמן מגיע אינסטלטור בחיפה 24 שעות?

זמן הגעה של אינסטלטור תלוי במספר דברים: באיפה אתם גרים? איפה האינסטלטור נמצא כרגע? האם הוא באמצע פניה של לקוח אחר? ועוד הרבה דברים אחרים. זמן ההגעה של האינסטלטור הוא מאוד קריטי לדוגמא: יש הצפה גדולה בבית ועד שהאינסטלטור הגיע המים הגיעו לריהוט או לחשמל. לכן אנו בחברת האינסטלטורים מאמינים בעבודת צוות ובכך לגרום לזה שיגיע בעל מקצוע כמה שיותר מהר לבית הלקוח. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה של מספר אינסטלטורים מקצועיים אשר נבחרו בקפידה וכך נותנים את המענה המהיר בארץ.

אינסטלטור בחיפה

אינסטלטור בחיפה הוא בעל מקצוע המתמחה בתיקון ואיתור בעיות שונות הקשורות למערכת האינסטלציה, הביוב והמים. זו יכולה להיות נזילה שצריך לאתר אותה ורק אז לתקן, זו יכולה להיות רטיבות בקיר, הצפה, בעיה במערכת הניקוז, בעיה בלחץ המים ועוד המון סוגים של בעיות שרק אינסטלטור יכול לתקן. חשוב לעשות הבחנה ולהבדיל בין אינסטלטור המתמחה בתיקון של נזילות או בעיות קטנות לבין קבלן אינסטלציה המתמחה בביצוע עבודות שיפוץ, החלפות של צנרת לבין ביובית הנדרשת במצבים של סתימות מורכבות יותר.

אינסטלטור בחיפה בשבתות וחגים

יום שבת בבוקר. הדבר האחרון שתכננתם הוא שתהיה לכם הצפה או נזילה בבית. אין ספק כי כדי למצוא אינסטלטור בחיפה ועוד ביום שבת דרושה תושיה רבה. יום שבת הוא יום קדוש לרבים מאיתנו ולא פשוט בכלל למצוא אינסטלטור שגם יהיה איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו וגם יהיה זמין לנו. לפני שאתם מזמינים אינסטלטור בחיפה בשבת, בלילה או בחג, נסו לראות את אתם מצליחים לפתור את הבעיה בעצמכם או לפחות לחכות ליום ראשון. במידה ומדובר במשהו המוגדר כמצב חירום, היעזרו ברשת האינטרנט או באנשים שאתם מכירים וחפשו בעל מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו.

יש כמה דרכים שבאמצעותן ניתן לבחור אינסטלטור בחיפה:

  1. רשתות חברתיות – היום יש המון קבוצות שדרכן ניתן לאתר בעלי מקצוע. פשוט אתרו קבוצות לפי מילות מפתח רלוונטיות כמו ”בעלי מקצוע בחיפה“, ”אינסטלטור בחיפה“ וכדומה…

  2. אתרי אינטרנט המשווים בין בעלי מקצוע – היום יש מגוון עצום של אתרי אינטרנט ואפליקציות באמצעותן ניתן להשוות בין אינסטלטורים. כל מה שצריך לעשות הוא לתאר את הבעיה, לחפש אינסטלטור הפועל באזור המגורים שלכם שזמין לעבודה ולבחור בין כמה אופציות. אין ספק כי מדובר בשיטה מעולה שמציגה לכם גם ניסיון אישי והמלצות של לקוחות אמיתיים אצלם ביקר האינסטלטור וביצע עבודות שונות. חלק מהאתרים גם מספקים קריטריונים לדירוג כמו מקצועיות, אדיבות, מחיר וכדומה.

  3. מכרים – תוכלו תמיד לשאול שכנים, חברים, בני משפחה או אנשים שאתם מכירים מהעבודה לגבי אינסטלטור בחיפה. כדאי לשלב גם שאלות מקצועיות כמו עד כמה האינסטלטור היה מקצועי.

טיפים חשובים בבחירת אינסטלטור בחיפה:

לפני שאתם מזמינים אינסטלטור יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב. קודם כל אתם צריכים לוודא שיש התאמה בין הידע והניסיון של האינסטלטור לבין הבעיה שיש לכם. למשל, אם מדובר ברטיבות עליכם לבחור אינסטלטור שהוא גם מתמחה באיתור נזילות. היום ניתן לקצר משמעותית את זמן איתור הנזילות ובאמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו מצלמה תרמית למשל, ניתן לאתר את מיקום המדויק של הנזילה וכך גם לפתור את הבעיה בלי לעשות נזק לקירות או לרצפות. בנוסף לזה, חשוב שתבחרו אינסטלטור שהוא זמין לכם, בעיקר אם מדובר במקרה חירום כמו הצפה למשל. חשוב לשאול לגבי המחיר, להבין את המחיר הממוצע של תיקון התקלה ממנה אתם סובלים, לבדוק מול האינסטלטור שהוא אכן מוציא לכם קבלה ורק אז לקבל החלטה. כדאי גם לוודא מול האינסטלטור שהוא מספק לכם אחריות, בעיקר אם מדובר בעבודה מורכבת כמו החלפת צנרת למשל.

אינסטלטור בחיפה כמה זה עולה לנו?

המחיר לאינסטלטור בחיפה משתנה ותלוי מאוד ברמת המורכבות של התקלה, בתקלה עצמה ובניסיון של האינסטלטור. תיקון תקלה או בעיה בתחום האינסטלציה משתנה ונע בין 300-10,000 ש“ח.