אינסטלטור בקריות 24 שעות

אינסטלטור הוא בעל מקצוע חשוב מאוד. אשר מטפל ומתחזק את צנרת המים של הבית או כל צנרת אחרת. כיום בגלל שקריאות לאינסטלטורים נפוצות מאוד. מרבית האינסטלטורים עובדים 24 שעות כי הם הבינו את החשיבות של זה עבור הלקוחות. בשוק האינסטלציה יש מגוון רחב של אינסטלטורים מקצועיים. חלקם בעלי ניסיון וותק של שנים ומצד שני ישנם אינסטלטורים שעובדים ללא רישיון. לכן הרכבנו את צוות האינסטלטורים המומלצים ולחסוך לכם זמן בחיפוש אחר אינסטלטור בקריות 24 שעות מקצועי ואמין.

האם אינסטלטור בקריות 24 שעות הוא הכרחי?

תשאלו את עצמכם מה הייתם עושים? במקרה ובאמצע הלילה אתם רואים שיש נזילה של מים שנוזלת לאזור שיש בו חשמל. במידה ולא היה אינסטלטור שעובד בלילה? או שהייתם מורידים את החשמל עד לבוקר ואז מזמינים אינסטלטור שיפתור את הבעיה. או שאם הייתם ממש נזהרים אפילו הייתם הולכים לישון במקום אחר. יש עוד מגוון רחב של בעיות אשר הייתם חייבים אינסטלטור דחוף גם באמצע הלילה, לכן אינסטלטור בקריות 24 שעות הוא הכרחי.

האם ישנם אינסטלטורים בקריות 24 שעות מומלצים שפועלים גם בשבת?

כן, כמו בכל מקצוע תמיד יהיה את בעלי המקצוע שבולטים יותר מהאחרים. זה בגלל האהבה שלהם למקצוע, השירותיות שלהם ללקוחות והמקצוענות שלהם לטיפול בבעיות במהירות, וביעילות. כמובן בשביל זה הקמנו את צוות האינסטלטורים, שפועל 24 שעות ונותן את השירות על הצד הטוב ביותר. צוות האינסטלטורים נבחר בקפידה לאחר חוות דעת והמלצות מלקוחות שאין להם שום קרבה כשלהי לבעל המקצוע.

איך אדע האם הבעיה דחופה?

אם הבעיה דחופה או לא זה תלוי אך ורק בכם. יש אנשים שמספיק טפטוף קטן (כזה שאפשר לשים דלי עד הבוקר) יפריע להם בצורה קיצונית והם יעדיפו להזמין בעל מקצוע שיפתור את הבעיה גם אם עכשיו 3 בלילה. ומצד שני יש אנשים שגם פיצוץ גדול בצינור אשר מוציא כמויות אדירות של מים, לא יגרום להם להזמין אינסטלטור באמצע הלילה והם פשוט יסגרו את קו המים לדירה עד לבוקר.

לפני שאתם מזמינים אינסטלטור בקריות 24 שעות, או כל בעל מקצוע אחר בשעות הלילה. חשוב שתיקחו בחשבון ששירות בשעות הלילה יותר יקר מאשר שירות בשעות היום. לכן אנו תמיד ממליצים קודם כל לבדוק בגוגל אולי יש דרך לפתור את הבעיה זמנית עד הבוקר ובכך תחסכו לכם כסף. לפעמים אתם תגלו שהבעיה הרבה יותר פשוטה ממה שחשבתם. אולי תצליחו לפתור אותה בעצמך ללא צורך בתשלום לבעל המקצוע. במידה והחלטתם שאתם כן צריכים אינסטלטור בקריות 24 שעות. אתם מוזמנים לפנות את צוות האינסטלטורים ואנחנו נדאג למצוא עבורכם פתרון לכל בעיה בכל שעה!.

מתי העבודה מחייבת טיפול מידי?

העבודה בשעות הלילה מחייבת טיפול במקרים של סכנת חיים. במקרים אשר יפריעו לכם לישון או במקרים אשר המים יכולים להגיע לרהיטים ולהרוס אותם ובכך לגרום לכם נזק כספי עצום. כל מקרה אחר לא מחייב טיפול בשעות הלילה ונתון להחלטתכם האישית. כמובן במידה והחלטתם עדיין לטפל בבעיה במהלך הלילה. נשמח לתת לכם את השירות המקצועי של מיטבה האינסטלטורים שלנו.

דוגמאות לסכנת חיים:

  • נזילה גדולה מהתקרה – סכנה שהתקרה תקרוס על אחד מבני הבית.
  • פיצוץ צינור באזור של חשמל – סכנת התחשמלות והתלקחות הבית.
  • מים עולים מהריצוף – סכנת קריסה של רצפת הבית.
אינסטלטור בקריות 24 שעות

מה עושים במקרה של הצפה גדולה?

הצפות באסלה, סתימות בכיור , נזילות מצינורות הם דברים שחיכים הקורים מידי פעם בכל בית ואנו צריכים לטפל בבעיה. במקרים של הצפות או נזילות קטנות יכולים בני הבית או לשים דלי לנזילה. או לגרוף את המים מידי פעם לצנרת שאין בה בעיה. אבל המקרה וההצפה גדולה מאוד ולא ניתן להשתלט עליה יש צורך בשימוש בביובית. אשר מסייעת בשאיבת מים בכמויות גדולות ובכך תקטין את גודל הנזק לבית. המים ישאבו לפני שהם יספיקו להרוס רהיטים או להגיע לחשמל בטעות. אבל לפני כל הפעולות האלו אנחנו תמיד ממליצים דבר ראשון זה ללכת לברז המים הראשי. (איפה שנמצע שעון המים). לסגור את השיבר הראשי ולראות אם ההצפה ממשיכה. אם היא לא ממשיכה אין צורך בביובית ואפשר לגרוף את המים שנשארו. ולחכות לאינסטלטור שיפתור את הבעיה.

יש פיצוץ בצינור ואני מעדיף לטפל בזה בבוקר מה עושים?

קודם כל נסתכל כמה מים יוצאים מאזור הנזילה, לאחר מכן נחליט אם מספיק להניח דלי של ריק שיאגור את המים עד לבוקר או שצריך
לסגור השיבר הראשי.

השיבר הראשי נמצא בדרך כלל מחות לבית, בבנייני מגורים משותפים כל שעונים המים מצאים בדרך כלל בקומה התחתונה ועל כל שעון יש מספר לפי מספר הדירה, בדירות פרטיות בדרך כלל השעון נמצא מאחורי הבית. לאחר שסרנו את השיבר הראשי נבדוק שהנזילה אכן הפסיקה ונגרוף את כל המים שנשארו על הרצפה כידי שלא יהרסו לנו את ריהוט הבית.

האם התמחור של אינסטלטור בקריות 24 שעות בלילה שונה מהתמחור ביום?

כמו כל בעל מקצוע שעובד בשעות הלילה גם אינסטלטורים גובים עלויות גבוהות יותר מאשר בשעות היום ולכן אנו ממליצים לנסות ולחכות לשעות היום במידה והבעיה לא מסכנת חיים. מרבית האינסטלטורים עובדים 24 שעות כי הם מבינים שיש בעיות שלא ניתן לחכות איתם לשעות הבוקר.

שירותי אינסטלציה נפוצים בארץ ובעולם כולו. אינסטלטורים בקריות 24 שעות של צוות האינסטלטורים ישמחו לתת לכם שירות מקצועי, אמין ,איכותי וסבלני בכל שעות היממה. החברה מספקת שירות פתיחת סתימות, איתור נזילות ,תיקון נזילות, החלפת צנרות, התקנת ברזים וניאגרות, החלפת אסלות ומקלחונים ועוד… ניתן ליהנות משירות אינסטלטור בקריות 24 שעות ביממה.