אינסטלטור בקרית אתא

לפני שמזמינים אינסטלטור בקרית אתא שווה לבדוק:
בפוסט הבא תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לגבי הזמנת אינסטלטור בקרית אתא. יש כמה שאלות שחשוב מאוד לשאול לפני שמזמינים אינסטלטור. הרי הדבר האחרון שאנחנו מתכננים שיקרה אחרי יום עבודה שהוא שנגיע הביתה ונראה שיש סתימה בשירותים או בכיור. אם יש לכם את המזל, שווה לסגור את הברז הראשי עוד לפני שייגרם נזק, אבל אם לא, שווה להבין קודם כל האם מדובר בעבודה שהיא דחופה או שזה משהו שסובל דיחוי. עבודה דחופה מייקרת את המחיר של אינסטלטור בקרית אתא כמעט פי 2.

אינסטלטור בחיפה

אז מה עושים לפני שמזמינים אינסטלטור בקריות?

מאוד כדאי לנסות להבין קודם כל מהי בעיית האינסטלציה ממנה אתם סובלים. אם הברז דולף לכם, יכול להיות שמדובר בכלל בגומיה שנקרעה. לעומת זאת, אם מדובר בפתיחת סתימה בכיור? יכול להיות שחומר הממיס סתימות או אפילו פומפה יכולים לפתור לגמרי את הבעיה. אם לא הצלחתם לפתור את הבעיה, כנראה שאתם צריכים להזמין אינסטלטור בקרית אתא.

לפני שמזמינים אינסטלטור סגרו את הברז
אם אתם לא יודעים איפה הברז הראשי שלכם ממוקם, זה הזמן לעשות הכרה ולבדוק. בדקו מול ועד הבית או מול הבעלים של הדירה. אם מדובר במערכת שהיא משותפת לכולם, אתם בבעיה ולכן עליכם להזמין  כמה שיותר מהר.

נסו לאמוד את הנזק
לפעמים שמחליטים לסגור את הברז. הראשי ולדחות את הזמנת האינסטלטור ליום שאחרי, אפשר להוזיל עלויות בצורה משמעותית. נסו לדבר עם האינסטלטור בטלפון ולהבין כמה יעלה לכם לתקן את התקלה ממנה אתם סובלים

איך בוחרים אינסטלטור בקרית אתא?

יש כמה קריטריונים חשובים ששווה לקחת בחשבון לפני שבוחרים אינסטלטור. הדבר הראשון הוא קודם כל ההתאמה של האינסטלטור מבחינת ידע וניסיון בהתאם לבעיה שיש לכם. אם למשל מדובר ברטיבות בקיר, אתם צריכים לוודא שהאינסטלטור שלכם מביא איתו את הידע המתאים וגם את המכשור המתאים. היום ניתן לחסוך זמן רב וכסף עם איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית למשל. יחד עם זאת, זה לא מספיק שיש את המצלמה הזו אם אין את הידע המתאים לקרוא את הנתונים שלה. דבר נוסף שאתם צריכים לבדוק הוא שהאינסטלטור זמין לכם ולבעיה שלכם. אם למשל מדובר במשהו דחוף,  יכול מאוד להיות שאתם בכל זאת צריכים לבחור אינסטלטור בקרית אתא שזמין לכם 24 שעות ביממה, גם במקרים דחופים.

קריטריונים נוספים שיסייעו לכם לבחור אינסטלטור הם המחיר כמובן, בדקו גם את נושא המע“מ. הרבה פעמים אינסטלטורים לא מחשבים את מחיר המע“מ ואז כלקוחות אנחנו מופתעים מהעניין. אחריות, קבלה והגינות חשובים גם כן הן בבחירת בעל מקצוע מכל סוג שהוא והן במצבים של בחירת אינסטלטור.

ניתן לבחור אינסטלטור בקרית אתא באמצעות רשתות חברתיות דרך קבוצות של בעלי מקצוע, באתרי אינטרנט המשווים בין בעלי מקצוע, בקבוצות ווטצ‘אפ בהם אתם חברים וכמובן דרך המלצות. אין חכם כבעל ניסיון ואם יש לכם חבר או בן משפחה שאתם יכולים לשאול אותו לגבי אינסטלטור בקריות, כמובן שזה מבורך.

כמה יעלה לי ביקור של אינסטלטור בקריות?

המחיר של אינסטולרטור משתנה ותלוי מאוד ברמות מורכבות הבעיה או התקלה, בדחיפות שלה וכן גם באינסטלטור עצמה. המחירים נעים בין 250 שח ויכולים להגיע לכמה אלפי שקלים במקרה של איתור נזילה למשל ותיקון שלה.