האינסטלטורים-שירותי אינסטלציה-וביוב
לא נמאס לכם שהאינסטלטור מגיע ושם "פלסטר" באזור הנזילה והיא חוזרת לאחר מספר חודשים? הזמינו עכשיו אינסטלטור מקצועי שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד!
חייגו עכשיו 0733745049
איתור נזילות
יש לכם נזליה ואתם לא יודעים מאיפה? טפלו בבעיה לפני שיהיה מאוחר מידי! איתור נזילות באמצעות מכשירים מתקדמים.
חייגו עכשיו 0733745049
יש לך סתימה בצנרת הבית?
שירות מקצועי מאינסטלטור מוסמך אשר נותן אחריות על העבודה! זמינים 7\24 צלצלו בכל שעה!
חייגו עכשיו 0733745049
הקודם
הבא

השירותים שלנו

איתור נזילות מים

איתור נזילות מים - 5 דרכים לאיתור נזילות מים בלתי נראות

אתם אף פעם לא יכולים להגיד שלכם זה לא יקרה! נזילות מים יכולות להתרחש בכל דירה, לא משנה אם הדירה היא דירה חדשה או ישנה. מדובר על תופעה שכיחה במיוחד, כזאת שיכולה להתרחש אפילו ללא כל הכנה מוקדמת. זה לא אומר שאתם צריכים להיות בפאניקה כל הזמן, אך זה בהחלט אומר שתצטרכו להיות ערניים. יש כל מיני דרכי זיהוי שונים שיאפשרו לכם לאיתור נזילות מים בהקדם האפשרי. אם לא תאתרו את הנזילות בזמן, הנזילה הקטנה עלולה להפוך להיות נזילה גדולה ומשמעותית. אז איך נהוג לזהות נזילות מים? אנו כאן על מנת לעשות לכם מעט סדר.

סימני רטיבות על הקירות:

עוד לפני שאינסטלטור משתמש בציוד מתקדם על מנת לבצע איתור נזילות מים – יש סימנים מקדימים. לדוגמה סימני רטיבות על הקירות הן בהחלט אחד מהסימנים הכי בולטים שיש. מדובר על סימני מים המופיעים על הקירות בבית, סימן שאף אחד לא יכול לפספס. אם מופיעים סימני רטיבות על אחד הקירות, ככל הנראה זה קורה בגלל נזילה. נזילה שנמצאת מאחורי אחד הקירות, וכל מה שנותר זה רק למצוא אותה. ברגע שיש רטיבות ניתן להשתמש בציוד מתקדם על מנת לאתר את המקור של הנזילה.

איתור נזילות מים בעזרת מצלמה תרמית:

אפשר להגיד בפה מלא כי הכלי היעיל ביותר לאיתור נזילות מכל סוג הוא המצלמה התרמית. מדובר על מצלמה שמזהה בזכות הטמפרטורות השונות את המקור של הנזילה. עם המצלמה סורקים את הקיר, וכך ניתן לדעת בדיוק מהיכן הנזילה החלה. לא צריך לקחת הימורים או לשבור את כל הקירות של הבית. זוהי הסיבה שהאמצעי הזה הפך להיות מהאמצעים הכי יעילים שיש. אך לא תוכלו לתפעל מצלמה תרמית לבד, יהיה עליכם להזעיק אינסטלטור מיומן.

איתור נזילות מים - מצלמה טרמית

איתור נזילה על ידי החדרת גז:

עוד אפשרות שכיחה היא החדרה של גז אל תוך הצנרת. זה אולי עשוי להישמע מעט מסוכן, אך בפועל השיטה הזאת היא שיטה נפוצה מאוד וגם בטוחה. הגז המוחדר אל תוך הצנרת הוא גז שאיננו פוגע באנשים או בבעלי חיים. לאחר החדרת הגז אל תוך הצנרת, יהיה ניתן לראות את האזורים שמהם הוא יוצא. עם הגז יוצא מהצנרת זה קורה בגלל שיש חור. אותו חור הוא מקור הנזילה שמולו צריך לדעת כיצד להתמודד.

איתור נזילות מים באמצעות אקוסטיקה:

יצא לכם לשמוע פעם כיצד נשמעת נזילה? אם ישנה נזילה מאחורי אחד הקירות, ככל הנראה ישנו רעש של טפטוף מים. איך אינכם לא יכולים לשמוע את טפטוף המים מכיוון שהנזילה מסתתרת מאחורי הקירות. אך אם תשתמשו בציוד מתקדם שנועד להגביר את עוצמת השמע, תוכלו לשמוע מהיכן מגיע הרעש. זוהי עוד שיטה יעילה מאוד של אינסטלטורים לאתר את מקור הנזילה. על ידי ציוד מתקדם הם מסוגלים לשמוע את האזור שבו יש את הרעש של טפטוף המים.

איתור נזילות על ידי לחץ מים:

עוד אפשרות יעילה המסייעת לבצע איתור נזילות מים היא לחץ מים. לכל אינסטלטור יש מכשור מתקדם שיכול למדוד את לחץ של המים. אם לחץ המים הוא תקין, ככל הנראה שאין נזילה מאחורי קירות בבית. אך במקרה שבו לחץ המים איננו תקין, ככל הנראה מסתתרת לה נזילה מאחורי אחד הקירות. לאחר הבנה כי ישנה נזילה מאחורי אחד הקירות, צריך להשתמש באמצעי מתקדם על מנת לאתר את המקור שלה. אך באמצעות לחץ מים יהיה ניתן לדעת כי יש בכלל טעם להתחיל לחפש את מוקד הנזילה.

מדריכים נוספים:

איתור נזילות מים

איתור נזילות מים בבתים ובעסקים הוא צעד חשוב לשמירה על אספקת מים תקינה. פוסט זה בבלוג ידון בשיטות השונות לאיתור נזילות מים, היתרונות והחסרונות שלהן,

Read More »
פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב- 5 פתרונות ביתיים לפתיחת סתימות ביוב פתיחת סתימות ביוב זה לא עניין לגברים בלבד וחשוב מאד להזכיר זאת בכל עת שניתן. זה

Read More »
איתור נזילות

צריכים אינסטלטור אבל הבעיה לא דחופה?

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לעבודה גדולה? יעוץ טלפוני? או כל דבר אשר עולה לכם לראש הקשור לתחום? השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם. (מוזמנים להשאיר תיאור לפניה לא חובה)

דילוג לתוכן