האינסטלטורים-שירותי אינסטלציה-וביוב
לא נמאס לכם שהאינסטלטור מגיע ושם "פלסטר" באזור הנזילה והיא חוזרת לאחר מספר חודשים? הזמינו עכשיו אינסטלטור מקצועי שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד!
חייגו עכשיו 0733745049
איתור נזילות
יש לכם נזליה ואתם לא יודעים מאיפה? טפלו בבעיה לפני שיהיה מאוחר מידי! איתור נזילות באמצעות מכשירים מתקדמים.
חייגו עכשיו 0733745049
יש לך סתימה בצנרת הבית?
שירות מקצועי מאינסטלטור מוסמך אשר נותן אחריות על העבודה! זמינים 7\24 צלצלו בכל שעה!
חייגו עכשיו 0733745049
הקודם
הבא

השירותים שלנו

פתיחת סתימה באמבטיה

פתיחת סתימה באמבטיה באופן עצמאי

פתיחת סתימה באמבטיה זוהי יכולה להיות משימה לא קלה בכלל. הקושי בפתיחת הסתימה נקבעת בהתאם לסיבה שבגינה נוצרה הסתימה. יכולות להיות סתימות שקל מאוד לשחרר אותן, ומצד שני יכולות להיות סתימות שקשה מאוד לשחרר אותן. לרוב אתם תוכלו להבין עד כמה הסתימה חמורה רק כאשר אתם תנסו לשחרר את הסתימה בעצמכם. זוהי הסיבה שרוב האנשים מעדיפים קודם כל לנסות לשחרר את הסתימה באופן עצמאי. רק לאחר מכן, הם מתפנים להזמין איש מקצוע על מנת שינסה לשחרר את הסתימה בעצמו. אז איך תוכלו לשחרר סתימות באמבטיה באופן עצמאי? ומה חשוב לדעת לפני שאתם משחררים את הסתימה? החלטנו לרכז עבורכם את כל האינפורמציה החשובה.

מה חשוב לדעת לפני פתיחת סתימה באמבטיה ללא איש מקצוע?

ראשית עוד לפני שאתם מנסים לשחרר את הסתימה, מוטב כי תוודאו שיש לכם את הכלים הדרושים. יש כל מיני כלים שונים הנועדו על מנת לשחרר סתימות קלות או קשות. אם לא יהיו לכם את הכלים הללו בהישג יד, לא תוכלו לשחרר את הסתימה בעצמכם. בדיוק כמו שכל אינסטלטור מגיע עם הציוד הדרוש על מנת לשחרר סתימה – זוהי החובה שלכם. אם לא תגיעו עם הציוד הדרוש, לא תוכלו לשחרר את הסתימה. בנוסף עליכם להיות מאוד זהירים כאשר אתם מנסים לשחרר את הסתימה בעצמכם. אם לא תהיו זהירים, אתם עוד עלולים להסב נזק משמעותי.

איך פותחים סתימה באמבטיה באופן עצמאי?

יש כמה שיטות שכיחות במיוחד שיסייעו לכם לשחרר את הסתימה באמבטיה. כמו שאמרנו פתיחת סתימה באמבטיה זה לא דבר של מה בכך, ולא תמיד תצליחו במשימה. האפשרות הראשונה והפשוטה ביותר היא לשחרר את הסתימה בעזרת פומפה. כמעט לכולם יש בבית פומפה, ולכן הם יכולים להשתמש בה על מנת לשחרר סתימות. לרוב פומפה יכולה לשחרר סתימות קלות. אפשרות נוספת היא להשתמש בחומרים כימיים מיוחדים המיועדים לפתיחת סתימות בשירותים או באמבטיה. את החומרים הללו תוכלו לרכוש בכל חנות שמוכרת ציוד ניקיון או ציוד לשחרור סתימות. תבחרו את השיטה המועדפת עליכם לשחרר את הסתימה.

פתיחת סתימה באמבטיה

למה בכל זאת מומלץ לפנות לאיש מקצוע?

למרות שלא מעט מקרים תוכלו לשחרר את הסתימה בעצמכם, עדיין ישנה העדפה לפנות לאיש מקצוע. הסיבה לכך היא שאיש מקצוע מיומן בדמות אינסטלטור יצליח לשחרר את הסתימה בקלות. האינסטלטור מגיע עם ניסיון וידע עשיר בכל מה שקשור לנושא של שחרור סתימות. הוא ידע כיצד לשחרר סתימות מורכבות וגם סתימות קלות. בנוסף אותו אינסטלטור יוכל לבצע את השחרור של הסתימה מבלי להסב נזק לאמבטיה עצמה. הרי מספיקה טעות אחת קטנה שלכם על מנת להביא לנזק חסר תקדים. פתיחת סתימה באמבטיה על ידי אינסטלטור תימנע ממצב כזה שיצא אל הפועל.

כמה זמן לוקח לשחרר סתימה באמבטיה?

אנו מבינים את הרצון שלכם לשחרר את הסתימה במהירות. הרי כל זמן שבו הסתימה נותרת בעינה, אתם לא תוכלו להשתמש באמבטיה בשום צורה שהיא. אך במקרה הזה החפזון עלול להיות מן השטן, כי במקרה של קבלת החלטות לא נכונה – אתם עשויים לבצע טעות. כל טעות כמו שכבר הבנתם עשויה להיות טעות שתביא איתה נזק רב. לרוב לשחרר סתימה זה עניין של 10-15 דקות, אך אם מדובר על סתימה מורכבת זה יכול לקחת יותר זמן. בכל מקרה על מנת שתוכלו לשחרר את הסתימה במהירות מוטב כי האחריות תהיה על הכתפיים של אינסטלטור מנוסה ומיומן.

צריכים אינסטלטור?

מדריכים נוספים:

איתור נזילות מים

איתור נזילות מים בבתים ובעסקים הוא צעד חשוב לשמירה על אספקת מים תקינה. פוסט זה בבלוג ידון בשיטות השונות לאיתור נזילות מים, היתרונות והחסרונות שלהן,

Read More »
פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב- 5 פתרונות ביתיים לפתיחת סתימות ביוב פתיחת סתימות ביוב זה לא עניין לגברים בלבד וחשוב מאד להזכיר זאת בכל עת שניתן. זה

Read More »
איתור נזילות

צריכים אינסטלטור אבל הבעיה לא דחופה?

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לעבודה גדולה? יעוץ טלפוני? או כל דבר אשר עולה לכם לראש הקשור לתחום? השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם. (מוזמנים להשאיר תיאור לפניה לא חובה)

דילוג לתוכן