האינסטלטורים-שירותי אינסטלציה-וביוב
לא נמאס לכם שהאינסטלטור מגיע ושם "פלסטר" באזור הנזילה והיא חוזרת לאחר מספר חודשים? הזמינו עכשיו אינסטלטור מקצועי שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד!
חייגו עכשיו 0733745049
איתור נזילות
יש לכם נזליה ואתם לא יודעים מאיפה? טפלו בבעיה לפני שיהיה מאוחר מידי! איתור נזילות באמצעות מכשירים מתקדמים.
חייגו עכשיו 0733745049
יש לך סתימה בצנרת הבית?
שירות מקצועי מאינסטלטור מוסמך אשר נותן אחריות על העבודה! זמינים 7\24 צלצלו בכל שעה!
חייגו עכשיו 0733745049
הקודם
הבא

השירותים שלנו

איך לפתוח סתימה בכיור

פתיחת סתימה בכיור

פתיחת סתימה בכיור לרוב היא דבר פשוט אשר אפשר לבצע בעצמנו. כן גם למי שלא מבין כלום באינסטלציה. אבל מה קורה כאשר הסתימה לא פשוטה כמו שחשבנו? שם כבר מומלץ לקרוא לאינסטלטור. בפוסט הבא תמצאו כל מה שרציתם לדעת על איך לפתוח סתימה בכיור.

פתיחת סתימה בכיור

מרבית האנשים אינם שומרים על הכיור כמו שצריך. אנחנו לא אוספים את השערות שהם מצטברות בכיור במקלחת, אנחנו שופכים שמן וקפה שחור בכיור במטבח שלנו. כל הדברים האלה ועוד המון דברים שאנחנו עושים ביומיום שלנו תורמים לכך שנצטרך לבצע פתיחת סתימה בכיור. בדרך כלל סתימה בכיור גורמת למים בכיור לא לרדת ואז נשארת "בריכה" בכיור. אבל אין לכם מה לדאוג במרבית המקרים אנחנו נוכל לבצע בעצמנו את פתיחת הסתימה בכיור.

איך לפתוח סתימה בכיור - 4 פתרונות

ניקיון פתח הכיור-

קודם כל הדבר הראשון שעשה זה לבדוק את פתח הכיור. תסכל בעזרת פנס אם נתקע שאריות אוכל בפתח הכיור או בצמוד אליו. במידה ואכן יש שאריות אוכל אשר חוסמות את מעבר המים ננסה בעזרת חוטר (או כל דבר דומה) לפתוח את פתח הכיור. המים זורמים? מעולה! לא זורמים? לא נורא תנסו את הפתרון הבא.

פתיחת סתימה בכיור בעזרת מסיר כתמים –

לרוב מסירי הכתמים לבגדים יש חומרים שעוזרים להמיס לכלוך ושאריות מזון. לכן קודם נרוקן את הבריכה שהצטברה בכיור (אם הצטברה כזאת) ואז נשפוך מסיר כתמים ומים רותחים (מקומקום) לפתח הכיור ונמתין מספר דק. לאחר כמה דק נבדוק אם זה עבד.

פתיחת סתימה בכיור עם פומפה –

הרבה בתים היום כבר לא מחזיקים פומפה מהסיבה הפשוטה שהם חושבים שבגלל שטכנולוגיה התקדמה הפומפה כבר לא רלוונטית והם טועים ובגדול! הרבה פעמים פומפה עוזרת גם סתימות אשר חומרים לפתיחת סתימות לא הצליחו לפתוח. קדימה לעבודה מלאו קצת מים חמים בכיור והצמידו את הפומפה לפתח הכיור בוואקום. התחילו לפמפם ולא להתייאש לפעמים צריך לחזור על פעולה זו 20-30 פעמים לצורך פתיחת סתימה בכיור. השיטה לא הצליחה? לא נורא נסו את השיטה הבאה של איך לפתוח סתימה בכיור.

פתיחת הסתימה בסיפון –

אם שתי השיטות הראשונות לא הצליחו יש סיכוי שהבעיה היא בסיפון. סיפון זה החלק שמחבר בין הצינור של הכיור לצינור הביוב. הסימון גם מונע מריח רע של הביוב לעלות לכיור. אז אם אתם לא מפחדים מקצת עבודה ולכלוך זה הזמן לעבודה.
דבר ראשון מפנים את כל הדברים שנמצאים בארון מתחת לכיור. דבר שני פורסים מגבת או סמרטוט רצפה בתחתית הארון ועל המגבת מניחים דלי. עכשיו מסובבים את הכוס שבתחתית הסיפון נגד כיוון השעון (בשלב הזה יצאו מים מהסיפון אל הדלי) עד שכוס הסיפון מתפרקת לגמרי מהסיפון. עכשיו ניקח חותר לצינור של הסיפון בתנועות מעגליות וננקה אותו. את כוס הסיפון נשטוף במים מכל הלכלוך שהצטבר שם ובסיום נרכיב את הכל בחזרה.
דבר מאוד חשוב לשים לב לגומייה שנמצאת בחיבור של כוס הסיפון לסיפון עצמו, גומייה זו מונעת ממים לדלוף מהסיפון ולכן חשוב מאוד להחזיר אותה למקומה לפני חיבור הכוס לסיפון.

איך לפתוח סתימה בכיור על ידי אינסטלטור

מתי נקרא לאינסטלטור מוסמך לפתיחת הסתימה בכיור? כאשר ניסינו את כל הפתרונות הרשומים למעלה או כאשר אנחנו לא רוצים בכלל לבצע ניסיון שלנו ומעדיפים מראש שבעל מקצוע מוסמך יצבע את העבודה ובכך להבטיח שהבעיה טופלה מהשורש ולא תחזור על עצמה בקרוב. אינסטלטור לרוב יעדיף להשתמש בכלי שניקרא ספירלה חשמלת לצורך פתיחת הסתימה. אינסטלטורים מעדיפים להשתמש שיטה זו מכיוון שכך הבעיה נפתרת בצורה הטובה והמהירה ביותר. חשוב לדעת ששימוש בספירלה חשמלית עלול להקפיץ קצת את המחיר.

פתיחת סתימה בכיור- מחיר

אז החלטת שאתם רוצים שבעל מקצוע יגיע אליכם ויפתור לכם את הבעיה רק נשאר לדעת כמה הנזק? רוב הסתימות בכיור יפתרו תוך מספר דק לכן גם המחיר בהתאם ולא כל כך יקר. עלות ממוצעת של פתיחת סתימה בכיור לרוב תהייה כמו עלות של ביקור אינסטלטור. סביבות ה250-300 שקלים וכאשר יתבצע שימוש בספירלה חשמלית נוסית עוד 100-150 שקלים לחשבון. כמובן כמו בכל תקלה בעולם האינסטלציה כל מקרה לגופו ולפעמים יש סתימות שאינסטלטור יצטרך לעבוד עליהם שעתיים ושלוש וזה גם יתגלם במחיר. במקרה של סתימה רצינית העלות עלולה להגיע גם למחירים של 500-600 שקלים ללא קשר לספירלה החשמלית. לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן.

דרכי מניעה לפעם הבאה

האינסטלטור הגיע טיפל בבעיה ואז חשבתם לעצמכם למה זה קרה? איך נשמור שזה לא יקרא פעם הבאה? לא בא לכם לחפש בגוגל "איך לפתוח סתימה בכיור"? הינה כמה טיפים אשר יסייעו לכם בשמירה על הכיור.

  • פעם או פעמיים בחודש הקפידו לשפוך כמות גדולה של מים רותחים לכיור(כ-3 ליטר).
  • הקפידו לשמור על ניקיון הכיור- כלומר לא לזרוק אוכל בכיור ולא לשפוך שמן או קפה שחור לחור הביוב בכיור.
  • הקפידו לשים רשתות אשר חוסמות את פתח הביוב ובכך לא נופלים לכלוכים לביוב.

מדריכים נוספים:

איתור נזילות מים

איתור נזילות מים בבתים ובעסקים הוא צעד חשוב לשמירה על אספקת מים תקינה. פוסט זה בבלוג ידון בשיטות השונות לאיתור נזילות מים, היתרונות והחסרונות שלהן,

Read More »
פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב- 5 פתרונות ביתיים לפתיחת סתימות ביוב פתיחת סתימות ביוב זה לא עניין לגברים בלבד וחשוב מאד להזכיר זאת בכל עת שניתן. זה

Read More »
איתור נזילות

צריכים אינסטלטור אבל הבעיה לא דחופה?

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לעבודה גדולה? יעוץ טלפוני? או כל דבר אשר עולה לכם לראש הקשור לתחום? השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם. (מוזמנים להשאיר תיאור לפניה לא חובה)

דילוג לתוכן