האינסטלטורים-שירותי אינסטלציה-וביוב
לא נמאס לכם שהאינסטלטור מגיע ושם "פלסטר" באזור הנזילה והיא חוזרת לאחר מספר חודשים? הזמינו עכשיו אינסטלטור מקצועי שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד!
חייגו עכשיו 0733745049
איתור נזילות
יש לכם נזליה ואתם לא יודעים מאיפה? טפלו בבעיה לפני שיהיה מאוחר מידי! איתור נזילות באמצעות מכשירים מתקדמים.
חייגו עכשיו 0733745049
יש לך סתימה בצנרת הבית?
שירות מקצועי מאינסטלטור מוסמך אשר נותן אחריות על העבודה! זמינים 7\24 צלצלו בכל שעה!
חייגו עכשיו 0733745049
הקודם
הבא

השירותים שלנו

פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב- 5 פתרונות ביתיים לפתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב זה לא עניין לגברים בלבד וחשוב מאד להזכיר זאת בכל עת שניתן. זה נכון שיש משהו נח בגישה המסורתית שיש ייעוד לכל תפקיד, אבל בעולם ששואף לשוויון טוב לנו לדעת לעשות את כל מטלות הבית, החל מכביסות והכנת מזון דרך פתיחת סתימות ביוב ועד לקדיחת חור בקיר וכדומה.

כל עולם ה DIY, כלומר עולם ה"עשה זאת בעצמך" קיבלת פופולאריות רבה יותר בזמן האחרון לאור קבוצות הפייסבוק המתוחזקות למשעי בהן, בעיקר גברים, מעלים תמונות, הגיגים ולבטים בקבוצה ומקבלים תמיכה וגיבוי מחבריה.

היכרות ומיומנות עם מטלות הבית היא רווחה גדולה ומעבר לפונקציונליות המשמעותית שהיכולת הזאת מאפשרת, יש בה גם מידה משמעותית של סיפוק. העצמאות האמתית היא היכולת לתקן את הדברים הנחוצים בסביבה המידית וזאת תחושה אמתית של הצלחה, כך שכדאי מאד להכיר ולדעת מה ועד כמה אפשר לעשות ולהצליח בבית.

פתיחת סתימות ביוב

אחת התופעות הנפוצות והמעיקות יותר אלו הן הסתימות בביוב של הבית. חוויה לא נעימה שיכולה לתקוף את כל אחד ממוקדי הביוב בבית, בין אם מדובר על כיור המטבח, בין אם זו האמבטיה או הכיור באמבטיה ובין אם זה באסלה. כמובן שלכל מוקד יש את הסיבות הנפוצות שלו ולפעמים זאת יכולה להיות בעיה כלל מערכתית שאולי אפילו קשורה בבניין או בסביבת הבית ולא בהכרח בבית עצמו. כך למשל במקרים של שורשים בצנרת שפוגעים בתשתיות של בתים פרטיים כמו גם של בתים משותפים בהם ניזוקות הדירות בפני עצמן.

מטבע הדברים, פתיחת סתימת ביוב מתחילה באבחון הסיבה לסתימה כך לא רק היעילות של העבודה תהיה גבוהה יותר, היא גם לא תהיה לחינם. כך למשל כאשר הבעיה היא שורשים, חומצה לא תעזור לרוב והמאמץ יהיה לשווא. שורשים יש לעקור ולפנות את האזור תוך גידול שלו וניתוב השורשים למסלול אחר. על מנת לאבחן בעיית שורשים אפשר לבדוק את המצב בסביבה. אם המים עולים על גדותיהם ויש עצים בסביבה, הסבירות היא שאלו הם שורשים, על אחת כמה וכמה באם מדובר על בעיה חוזרת. בכל מקרה תמיד מומלץ לקרוא לבעל מקצוע על מנת לעשות את האבחון.

להלן חמישה פתרונות ביתיים עבור פתיחת סתימות ביוב :

ניקוי ידני ופינוי אשפה-

הפעולה הבסיסית והחיונית ביותר בפתיחת סתימות ביוב, אותה חשוב לבצע גם במהלך השגרה ולא רק בהינתן הופעה של סתימה בביובי היא ניקוי ידני ופינוי אשפה. בין אם זה הוצאה של שער שמצטבר ובין אם אלו חלקי אשפה בכיור שבמטבח. חשוב גם להימנע משפיכת שמן לתוך הכיור וזריקת מגבונים לאסלה

ניקוי באמצעות חומצה-

במצבים שבהם ניקוי ידני לא מספיק ניתן ומומלץ לעשות שימוש בחומצה שיעודה לפתוח סתימות. חשוב מאד לעשות את זה בצורה זהירה ומבוקרת משום שלרוב מדובר על חומרים חזקים מאד ורעילים מאד, אבל וכנראה בגלל זה הם עושים את העבודה כאשר יש צורך של פתיחת סתימת ביוב.

פתיחת סתימות ביוב באמצעות פומפה-

במקרים מכניים יותר ולעיתים פומפה מספקת עבודת חילוץ נהדרת ולא נדרש מעבר לזה. יש להודות באמת, מי שפחות מיומן יהיה לו קשה יותר לאבחן את המצבים הללו, שבהם נדרשת פומפה.

פתיחת סתימות ביוב באמצעות העברת חוט תיל-

משימה לאמיצים ולמיומנים היא העברה של חוט תיל שיכול לנקות מבפנים את הצנרת במקרים של סתימה משמעותית. כדאי לפחות לצפות פעם אחת במישהו שעושה את זה לפני שעושים זאת לבד.

ניקוי שורשים-

  1. באמת של החיים, ניקוי שורשים היא פעולה שעוזרת בפתיחת סתימות ביוב לאינסטלטור מומחה, אבל אפשר לעשות גם לבד.

בהצלחה!

מדריכים נוספים:

איתור נזילות מים

איתור נזילות מים בבתים ובעסקים הוא צעד חשוב לשמירה על אספקת מים תקינה. פוסט זה בבלוג ידון בשיטות השונות לאיתור נזילות מים, היתרונות והחסרונות שלהן,

Read More »
פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב- 5 פתרונות ביתיים לפתיחת סתימות ביוב פתיחת סתימות ביוב זה לא עניין לגברים בלבד וחשוב מאד להזכיר זאת בכל עת שניתן. זה

Read More »
איתור נזילות

צריכים אינסטלטור אבל הבעיה לא דחופה?

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לעבודה גדולה? יעוץ טלפוני? או כל דבר אשר עולה לכם לראש הקשור לתחום? השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם. (מוזמנים להשאיר תיאור לפניה לא חובה)

דילוג לתוכן