האינסטלטורים-שירותי אינסטלציה-וביוב
לא נמאס לכם שהאינסטלטור מגיע ושם "פלסטר" באזור הנזילה והיא חוזרת לאחר מספר חודשים? הזמינו עכשיו אינסטלטור מקצועי שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד!
חייגו עכשיו 0733745049
איתור נזילות
יש לכם נזליה ואתם לא יודעים מאיפה? טפלו בבעיה לפני שיהיה מאוחר מידי! איתור נזילות באמצעות מכשירים מתקדמים.
חייגו עכשיו 0733745049
יש לך סתימה בצנרת הבית?
שירות מקצועי מאינסטלטור מוסמך אשר נותן אחריות על העבודה! זמינים 7\24 צלצלו בכל שעה!
חייגו עכשיו 0733745049
הקודם
הבא

השירותים שלנו

החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות

החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות - איך זה אפשרי?

בעבר אם היה צורך להחליף את הצנרת מסיבה כזאת או אחר, כאב הראש היה לא קטן בכלל. היה נדרש לשבור את המרצפות הקיימות על מנת להגיע אל הצנרת הנמצאת מתחתיהן. אך כיום תמונת המצב היא שונה בתכלית, החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות זה לא עניין נדיר. רוב אנשי המקצוע מחליפים את הצנרת מבלי לשבור את המרצפות. כך שהם חוסכים לדיירים כאב ראש, ולא מעט אי נוחות בעת ביצוע הפעולה הזאת. הרי לא תמיד קיימות בדיוק אותן מרצפות על מנת לרצף את הבית. כיצד ניתן להחליף את הצנרת מבלי לשבור את המרצפות?

הזמינו מראש את אנשי המקצוע הנכונים

עליכם לקחת בחשבון כי לא כל האינסטלטורים יודעים כיצד לבצע החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות. מראש עליכם לבחור את אנשי המקצוע הנכונים שיודעים כיצד לבצע את המשימה הזאת. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם רוצים שהחלפת הצנרת תתבצע ללא שבירת המרצפות – אך המציאות תהיה שונה. מראש תוודאו עם האינסטלטור כי החלפת הצנרת כולה מתבצעת מבלי לשבור את המרצפות. כך תוכלו לדעת כי לא תצטרכו להתמודד עם המון בלגן אחרי שהאינסטלטור יסיים את העבודה שלו. הזמינו עכשיו אינסטלטור מומחה.

כיצד ניתן לבצע את העבודה ללא שבירת מרצפות?

החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות זה אולי נשמע דמיוני, אך זוהי בהחלט אפשרות שיכולה להתרחש גם במציאות. החלפת הצנרת מתבצעת על ידי החדרת שרוול מיוחד שמסייע לבצע את כל הפרוצדורה. רוב האינסטלטורים מחדשים את הצנרת הקיימת, ולא מחליפים את הצנרת הבעייתית. על ידי החדרת השרוול המיוחד ניתן יהיה לאבחן את התקלה, וכמובן גם לתקן אותה. כך לאחר ביצוע העבודה תוכלו לדעת כי הצנרת פועלת בצורה תקינה. לא תהיה לכם שום סיבה לחשוש או לדאוג.

החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות

האם החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות היא יקרה יותר?

עליכם לזכור כי כל הפרוצדורה הזאת היא הרבה יותר מאתגרת. לכן באופן טבעי העלות הכספית תהיה עלות גבוהה בהשוואה לאפשרויות אחרות. אך עליכם להסתכל על התמונה כולה, כי אם לא שוברים את המרצפות – אתם חוסכים כסף. כך שאם תבחנו את התוצאה הסופית, אתם תוכלו לגלות כי בעצם חסכתם כסף. הצלחתם לחסוך לא מעט כסף בכך שבחרתם באפשרות הזאת. את הכסף שחסכתם תוכלו להשקיע במקומות אחרים על פי שיקול דעתכם.

תוך כמה זמן ניתן להחליף את הצנרת?

תלוי מאוד מי יבצע את המשימה, ועד כמה הוא מנוסה בביצוע הפעולה הספציפית הזאת. אם תחליטו להזמין איש מקצוע מנוסה, תוכלו לראות כיצד הוא מתקן את המצב במהירות. תוך מספר שעות תוכלו לראות איך הצנרת חוזרת לתפקוד התקין שלה. אם תזמינו איש מקצוע לא מנוסה, ככל הנראה המשימה כולה תהפוך להיות משימה מורכבת. אתם תבזבזו לא מעט זמן, וחוסר הניסיון של אותו איש מקצוע עלול לשחק תפקיד מרכזי כאשר תסתכלו על התוצאה הסופית.

החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות – הפתרון האולטימטיבי

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר כאשר זה מגיע לתיקון הצנרת בבית או בעסק שלכם. מוטב כי את המשימה תבצעו בצורה מקצועית על ידי איש מקצוע מוסמך. אם תחליפו את הצנרת עם שבירת מרצפות, לא תדעו איך תוכלו לצאת מהסיפור הזה. אך ברגע שתבצעו את המשימה ללא שבירת מרצפות, החיים שלכם יראו אחרת. מיד לאחר שהאינסטלטור מסיים את העבודה שלו – תוכלו לחזור לשגרת חיים רגילה. לא תצטרכו לבצע עוד תיקונים נוספים שעלולים לבלבל אתכם ולהביא אתכם להחלטות שגויות בעתיד.

להזמנת אינטלטור מקצועי לחץ כאן:

מדריכים נוספים:

איתור נזילות מים

איתור נזילות מים בבתים ובעסקים הוא צעד חשוב לשמירה על אספקת מים תקינה. פוסט זה בבלוג ידון בשיטות השונות לאיתור נזילות מים, היתרונות והחסרונות שלהן,

Read More »
פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב- 5 פתרונות ביתיים לפתיחת סתימות ביוב פתיחת סתימות ביוב זה לא עניין לגברים בלבד וחשוב מאד להזכיר זאת בכל עת שניתן. זה

Read More »
איתור נזילות

צריכים אינסטלטור אבל הבעיה לא דחופה?

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לעבודה גדולה? יעוץ טלפוני? או כל דבר אשר עולה לכם לראש הקשור לתחום? השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם. (מוזמנים להשאיר תיאור לפניה לא חובה)

דילוג לתוכן